stránky

30. 5. 2015

Happily (n)ever after - Nič nie je tak, ako sa zdá



Čo sa stane ak sa nad ríšou, ktorej bolo prisľúbené "a žili šťastne až do smrti ", zjaví tieň, nádej sa zmení v prach a sny zostanú uväznené v rozbitých zrkadlách?

Na začiatok...Happily (n)ever after nie je rozprávka v takej podobe, akú ju poznáte. Je plná temnoty, násilia a beznádeje. (Nenechajte sa tým odradiť, nie som typ človeka, ktorého písané slová Vám dokážu rozdrviť dušu, čo je v konečnom dôsledku škoda :D)

                                                                                  <<<>>>

Túto poviedku (alebo skôr jej miernejšiu verziu) som začala plánovať, keď som ešte používala blog.cz, no teraz som sa konečne dokopala k jej písaniu.  Spatlala som aj banner, takže to snáď tento raz bude niečo seriózne. Chcela by som napísať  aspoň 10 kapitol, no uvidím, aké budú ohlasy, počet čitateľov, atď..

Rozmýšľala som, že ju budem pridávať na Wattpad, potom som však tento nápad zmietla zo stola a teraz nad tým opäť začínam uvažovať. Možno bude aj na blogu, aj na Wattpade, čas ukáže.

Nové časti sa tu určite nebudú objavovať každý deň, pretože na blog každý deň nechodím a okrem toho, toto nie je blog zameraný na rozširovanie mojich spisovateľkých zručností.

                                                                                   <<<>>>
Jednotlivé kapitoly budú písané z pohľadu viacerych postáv, ich veľké množstvo je buď nejakým protagonistom z tradičných rozprávok alebo je ním inšpirované. Som zvedavá, či tie menej zjavné spoznáte :)

Dúfam, že sa Vám poviedka bude páčiť, komentár vždy poteší a s radosťou si nechám poradiť od skúsenejších spisovateľov :)



8 komentárov :

  1. Som zvedavá, pretože nadpis ma zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Není zač, Aussie rozhodně stojí za vyzkoušení :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už se těším, až začne vycházet, zní to moc dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zní to dobře, těším se a jsem zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj znie to naozaj dobre, tak sa už na to teším teda, hh. :)
    Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveaway tu: http://allyblueberry.blogspot.sk/2015/05/2nd-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to veľmi zaujímavo, tak ak to niekam budeš pridávať, určite si to prečítam ^^ Jeden istý čitateľ je na začiatok celkom dobré, nie? :D
    Ja momentálne píšem na Wattpad, pretože si myslím, že na písanie poviedok je tam lepšie prostredie. Je tam viacej čitateľov a 'spisovateľov', ktorí by si prečítali tvoj príbeh. Okrem toho tam máš mnohé výhody :) Tiež som chvíľu písala poviedku na starý blog, a na Wattpade som mala teda o dosť viac ohlasov :D

    OdpovedaťOdstrániť