stránky

1. 7. 2015

...Update!

> Ahojte, už ubehol nejaký ten piatok, odkedy som napísala posledný článok. Na blogovanie som nemala náladu a začala som premýšľať nad reštartovaním tohto blogu.

> Moje predošlé príspevky ako také vôbec nespíňajú minimálnu kvalitovú normu, ktorú by mali a zároveň som porušila záväzok, korý som si pri jeho spustení dala, a síce dať do nich trochu tajomna, vnútorného ohňa, žiary, čo ma neuveriteľne mrzí. Celkovo mi tento blog príde...nič moc..


> Mám pocit, že som opäť začala zle a preto mi napadlo prečo nezačať odznova? Nechcem si opäť zakladať nový blog, pretože tento ma omrzel.

Preto som sa rozhodla v najbližšej dobe presunúť všetky príspevky do "archívu článkov" (možno recenzie ponechám) a naozaj staviť na novú éru.


> Pridám Disqus a celkovo sa budem snažiť o zlepšenie. (Viem, že to tu už bolo.)


To je pre dnes asi všetko.

2 komentáre :

  1. Náhodou, tvoj blog sa mi páči. Aj tvoje články. Vždy sem rada chodím :) Ale keď chceš zmenu, je to tvoja vec. Dobre viem, aké to je, keď stále nie si s niečím spokojná a chceš niečo meniť. Neustále mám pocit, že na vlastnom blogu by som niečo rada zmenila, hoci neviem čo.
    Tak veľa šťastia pri novom pokuse blogovať! :)

    OdpovedaťOdstrániť